زبان خود را انتخاب کنید

بانک پارسیان جهت ارائه مطلوب تر خدمات الکترونیک به مشتریان محترم، امکان دریافت تراکنش ها با مبلغ کمتر از 50 هزار تومان را در بستر دیجیتال و از طریق اپلیکیشن‌های رسمی این بانک فراهم نمود.

به گزارش روابط عمومی آیگپ و به نقل از افق تهران، از ابتدای اردیبهشت ۱۴۰۱ دریافت پیامک تراکنش‌های کمتر از ۵۰ هزار تومان بانک پارسیان از طریق سامانه های رسمی این بانک همچون؛ همراه بانک، اینترنت بانک و پیام‌رسان” آیگپ ” انجام خواهد شد.

دراین خدمت علاوه بر این که مشتریان گرامی دراستفاده هر یک از سامانه های مذکور حق انتخاب دارند به صورت رایگان در جریان تمامی اطلاعات تراکنش خود قرار می گیرند.

با اجرای این طرح ، به جای ارسال اطلاعات تراکنش های کمتر از ۵۰ هزار تومان از طریق پیامک ، مشتریان با انتخاب و نصب هر یک از برنامه های ” همراه بانک پارسیان و آیگپ ” می توانند تمامی اطلاعات تراکنش خود را دریافت کنند.

همچنین با استفاده از سامانه های فوق، این امکان برای مشتریان بانک فراهم است تا شرح کامل تراکنش های خود را همان لحظه و به صورت رایگان دریافت کنند.

مشتریان گرامی بانک پارسیان برای بهره مندی از این خدمات ابتدا می بایست این پیام رسان را با ارسال عدد ۱ به ۱۰۰۰۴۴۲۷ و یا با استفاده از لینک https://d.igap.net/parsianbank دریافت و سپس آیگپ را با همان شماره ای که به حسابشان نزد بانک پارسیان متصل است ( شماره ای که اکنون پیامک تراکنش های بانک پارسیان را دریافت می کند) نصب و راه اندازی نمایند.

درادامه با ورود به همراه بانک پارسیان من، از قسمت خدمات، گزینه فعال سازی اعلان را انتخاب نموده و پس از آن تمامی تراکنش های بانکی خود را از این طریق مشاهده و دریافت نمایند.

ضمنا مشتریان گرامی بانک پارسیان علاوه بر روش فوق، می توانند از مسیر اینترنت بانک پارسیان ( منوی تنظیمات◀️ تنظیمات آیگپ◀️ فعالسازی اعلانات) سرویس مذکور را برای خود فعال کرده و شرح کامل گزارش تراکنش های خود را در بات اختصاصی بانک پارسیان در آیگپ به صورت آنلاین دریافت و ملاحظه نمایند.