زبان خود را انتخاب کنید

قابلیت پخش زنده برنامه های تلویزیونی در اختیار کاربران آیگپ قرار گرفت.

به گزارش روابط  عمومی آیگپ، کاربران این سوپر اپلیکیشن می‌توانند از پخش مستقیم مسابقات فوتبال، سریال های تلویزیونی و سایر برنامه‌های شبکه‌های مختلف سیما استفاده کنند.

پیام رسان ایرانی آیگپ این امکان را فراهم ساخته است تا کاربران در هر موقعیت و شرایطی هستند که که امکان دسترسی به تلویزیون را ندارند، تنها با یک کلیک برنامه مورد علاقه خود را دنبال کنند.

پلتفرم پخش زنده آیگپ کمک می‌کند تا استفاده کنندگان از این اپلیکیشن، بدون دغدغه‌های زیرساختی، برنامه مورد علاقه خود را با کم‌ترین تاخیر و با بالاترین کیفیت در دسترس داشته باشند. این قابلیت در کامپیوترهای شخصی با استفاده از نسخه تحت وب آیگپ، در گوشی‌های اندروید و همچنین گوشی های تلفن همراه ios برای کاربران آیگپ قابل استفاده است.

آیگپ علاوه ‌بر پخش مستمر و بدون وقفه‌ برنامه های تلویزیونی، رخدادهای زنده همچون مسابقات فوتبال که از شبکه های سیما ارائه می شود را در تایلی جداگانه، بدون وقفه و قطعی در اختیار کاربرانش قرار می‌دهد.

برای استفاده از قابلیت پخش زنده 24 ساعته در شرایط و موقعیت‌های مختلف، کافی است عدد 1 را به 10004427 ارسال کرده و آیگپ را دریافت و نصب کنید.

همچنین برای دانلود و استفاده از این اپلیکیشن می توانید از مارکت‌های مختلف ایرانی نیز استفاده کنید.