زبان خود را انتخاب کنید

با شروع ماه پرخیر و برکت رمضان سرویس‌های مربوط به ماه میهمانی خدا در اختیار کاربران آیگپ قرار گرفت.

به گزارش روابط عمومی آیگپ، از امروز و هم‌زمان با شروع ماه مبارک رمضان سرویس‌های خدماتی کاربردی مربوط به این ماه برای استفاده کاربران آیگپ فعال شد.

کاربران روزه دار با  استفاده از سرویس "ماه میهمانی خدا" در گوشی های تلفن همراه خود، هر آنچه در لحظات پر فیض این ماه مبارک لازم است را در اختیار خواهند داشت و با ورود به بخش آیلند و کلیک بر روی تایل "ماه میهمانی خدا" فضایی خاص، معنوی و کاربردی را تجربه خواهند کرد که نیاز به هر گونه اپلیکیشن و رسانه دیگری را برای آن‌ها مرتفع می‌کند.

با اولین کلیک به صورت روزانه، دعای مربوط به آن روز پیش روی کاربران خواهد بود. اوقات شرعی یکی دیگر از بخش‌های فعال در این سرویس است که از کاربردی‌ترین ملزومات روزه داران برای ماه میهمانی خدا است.

پخش زنده شبکه قرآن و استفاده از برنامه‌های متنوع این شبکه تلویزیونی در گوشی تلفن همراه و یا رایانه شخصی، قسمتی دیگر از خدماتی است که در سرویس ماه رمضان آیگپ در اختیار روزه داران گرامی قرار گرفته است.

بات‌ ادعیه ماه رمضان و احکام و احادیث نیز کاربران را از جستجو در فضای اینترنت و یا کتب دینی مختلف بی نیاز کرده و استفاده کنندگان از این سرویس می توانند به ساده ترین روش ممکن و در کمتر از چند ثانیه به دعاهای مختلف این ماه آسمانی و احکام و احادیث مربوط به آن دسترسی داشته باشند.

بات جامع رمضان را شاید باید پررنگ ترین و کاربردی ترین قسمت این سرویس متنوع دانست.

احکام مختلف روزه، آواها و اذان با صوت های متنوع، توصیه‌های پزشکی مربوط به ایام روزه داری، غذاهای مناسب برای سحرو افطار و دستور پخت آن‌ها و ... برخی از امکانات و خدماتی است که در این بات کاربردی برای روزه داران در نظر گرفته شده است.

و اما تایل کانال‌های ماه رمضان که همه کانال‌های آیگپ که حاوی محتوای مربوط به ماه رمضان است در آن جای گرفته است.

روزه داران و علاقه مندان به استفاده از سرویس "ماه میهمانی خدا" برای استفاده از خدمات متنوع سرویس مذکور باید با ارسال عدد 1 به 10004427 سوپراپلیکیشن آیگپ را بر روی تلفن همراه خود نصب کنند و با ورود به بخش آیلند، با یک کلیک به همه امکانات مذکور دسترسی پیدا کنند.

لازم به ذکر است که برای نصب آیگپ می توان به سایر مارکت های داخلی هم مراجعه کرد.