زبان خود را انتخاب کنید

Moharam

امسال محرم متفاوتی را تجربه خواهیم کرد، بیماری پاندمی کرونا باعث شده تا ستاد مبارزه با کرونا برای حفظ سلامتی شهروندان محدودیت‌های بسیاری را برای عاشقان امام حسین (ع) در نظر گیرد.


 به گزارش روابط عمومی آیگپ، به همین جهت پیام‌رسان آیگپ برای آنکه عموم مردم بتوانند از فیض ایام محرم بهره‌مند شوند سرویس ویژه محرم را در نظر گرفته است.

در این سرویس ویژه که از شب اول محرم در دسترس عموم کاربران قرار خواهد گرفت. با هماهنگی هیات فاطمیون هر شب از ساعت 21 الی 23 به صورت اختصاصی از مسجد جمکران مراسم عزاداری با مداحی حاج مهدی سلحشور و همچنین اجرای تعزیه در پهنه رودکی بعد از نماز مغرب و اعشاء به صورت زنده پوشش داده می‌شود و عاشقان امام حسین (ع) می‌توانند از آن بهره مند شوند. در سرویس ویژه محرم آیگپ همچنین کاربران به راحتی می‌توانند به زیارت عاشورا به صورت متنی و صوتی دسترسی داده باشند، با بات نوای مداحان به مداحی‌های مورد علاقه خود دست پیدا کنند و معلومات مذهبی خود را در بازی زنجیر محک بزنند. کانال ویژه محرم حاوی مداحی‌های متنوع و سخنرانی‌های به روز نیز از دیگر امکانات این سرویس است. تعرفه اینترنت آیگپ یک سوم محاسبه می‌شود و از نظر هزینه نیز برای کاربران بسیار به صرفه است.

علاقمندان می‌توانند اپلیکیشن آیگپ را با مراجعه به سایت این پیام رسان به آدرس www.igap.net و یا مارکت‌های معتبر دانلود کنند و یا عدد 1 را به 10004427  ارسال کنند.