زبان خود را انتخاب کنید

 

شبکه تمام خدمات اجتماعی آیگپ، پیام‌رسانی با امکانات بسیار متنوع است و به تازگی نسخه جدید اندروید را با هدف بهبود و ارتقای عملکرد در نسخه قبلی منتشر نموده است.

 

به گزارش روابط عمومی آیگپ، نسخه منتشر شده آیگپ، به کد 2.2.0 ارتقا یافته است. در این نسخه بسیاری از ساختار ها بهبود داده شده‌اند و امکانات جدیدی نیز به آیگپ اضافه شده است.

تغییر ساختار بارگزاری تاریخچه پیام ها و افزایش سرعت عملکرد آن: در بروزرسانی جدید مکانیزم بارگیری پیام ها به طور کلی بازنویسی شده و سرعت آن به طور چشم‌گیری افزایش یافته است.

افزودن خرید بسته و شارژ اینترنت به صفحه ی گفتگو: پیش از این کاربران در آیگپ می‌توانستند داخل صفحه گفتگو‌ خود علاوه بر امکانات پیام رسانی از جمله ارسال پیام متنی، ارسال محتوای صوتی تصویری تا حجم 5گیگ، برقرای تماس صوتی و تصوری و ... درخواست کارت به کارت خود را برای شخص مورد نظر ارسال نمایند. در نسخه 2.2.0، آیگپ علاوه بر موارد فوق امکان خرید شارژ و بسته اینترنتی برای دوستان را در صفحه گفتگو دو طرفه اضافه کرده است. این امکانات جهت سهولت در دسترسی ایجاد شده‌اند. گفتنی است کاربران می‌توانند هنگام خرید شارژ از امتیازات خود استفاده کرده و تا بیست درصد مبلغ شارژ را تخفیف بگیرند.

 

220iner

 

دیگر امکانات: این قابلیت ها و بهبود‌های جدید از جمله امکاناتی هستند که به صورت زیرساختی و کلی در این برنامه تغییر کرده و ارتقای یافته اند. لازم به ذکر است در نسخه 2.2.0 اقدامات دیگری صورت پذیرفته است که از جمله این تغییرات می‌توان به بهبود در عملکرد پرداخت و کد تخفیف، تغییر سرویس پرداخت قبوض برای پوشش تمامی سازمان ها، بهبود در تماس تصویری، بهبود در آپلود فایل و... نیز اشاره کرد. همچنین در این نسخه بر اساس گزارش کاربران ایرادات اعلام شده مرتفع شده است.

نسخه 2.2.0 را از سایت آیگپ و مارکت های رسمی اندروید می‌توانید دریافت کنید.